Superfoods_artykuł_Dietmap (3)

PLACKI DYNIOWE – faza naprzemienna

SKŁADNIKI (porcja dla 2 osób)

1 całe jajko + 1 białko
3 łyżki otrębów owsianych
2 łyżki twarogu (koniecznie chudego)
1 kawałek dyni (rozmiar średniej wielkości marchwi)
2 łyżeczki słodziku do pieczenia (płaskie)


SPOSÓB PRZYGOTOWANIA

W pierwszej kolejności należy zmielić przygotowane otręby. Następnie ścieramy kawałek dyni na tarce z małymi oczkami. Do miski ze zmielonymi otrębami i dynią dodawać po kolei słodzik, jajko i twaróg. Wszystko bardzo dokładnie wymieszać. Pozostałe białko ubić w oddzielnym naczyniu na sztywno po czym powstałą pianę zmieszać delikatnie z masą otrębowo dyniową. Wszystko smażyć na teflonowej patelni na wolnym ogniu pod przykryciem. W czasie smażenia należy uzbroić się w cierpliowść :) SMACZNEGO !

Po usmażeniu możemy delektować się pysznym smakiem delikatnych i bardzo słodkich placuszków. Danie idealne zrówno na śniadanie czy kolacje. Proponuje jeść z gorącą herbatą!

About admin

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*